Kia Motors v Ženevě slavnostně uzavřela sponzorskou smlouvu, a stala se tak oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA. Tříletá smlouva platí počínaje sezónou 2018/2019 a poběží až do finále nejvyšší evropské fotbalové soutěže v roce 2021.
Evropská liga UEFA je největší fotbalovou soutěží profesionálních klubů na světě, které se účastní 48 klubů z 55 různých evropských zemí. V rámci všech programů ligy pak tato soutěž přiláká k obrazovkám na 1 miliardu diváků z celého světa. Kia Motors v roli Oficiálního partnera poskytne flotilu 90 vozidel, které pomohou organizátorům finálových soutěží Evropské ligy UEFA v letech 2019, 2020 a 2021. Vozový park se bude využívat k přepravě rozhodčích, oficiálních delegátů a VIP osobností.
Na soutěže Evropské ligy UEFA bude Kia zvát tisíce fanoušků. Díky Kia získá 205 mladých fotbalových fanoušků z celé Evropy možnost stát se oficiálním nosičem turnajového míče, a sdílet tak nadšení z jednotlivých soutěží Evropské ligy UEFA v rámci celé sezóny. Kia využije svoji celosvětovou síť kanálů digitálního marketingu k propagaci Evropské ligy UEFA i mimo samotný evropský kontinent s cílem zprostředkovat fotbalovou soutěž fanouškům po celém světě.
„Slavnostním uzavřením partnerské spolupráce jsme zahájili novou a vzrušující etapu a neskrýváme nadšení z nadcházející tříleté sezóny. Partnerství s UEFA opět potvrzuje naše dlouhodobé vazby se sportem a fotbalem, který je nejoblíbenějším týmovým sportem nejen v Evropě, ale po celém světě,“ komentuje Yong-Won Cho, viceprezident a marketingový ředitel společnosti Kia Motors Corporation. „Evropská liga UEFA je pro nás dokonalou platformou k navázání užších vztahů s fanoušky z celého světa a zviditelnění atraktivní a dynamické značky Kia pro všechny mladé duchem.“
„Brzy zahájíme naši první celou sezónu s Evropskou ligou UEFA, která je největší fotbalovou soutěží profesionálních klubů v Evropě, tuto sezónu za účasti 28 zemí v programu základních skupin. V soutěži se zároveň objevují hráči fotbalu ze všech koutů světa, takže se již těšíme na naši spolupráci s Kia v rámci rozvíjení masové fanouškovské základny,“ uvedl Peter Willems, vedoucí marketingových aktivit a sponzoringu z UEFA Events SA.
„Společně dokážeme prosazovat obsah sloganu ‚The Power to Surprise‘ vytvořením prvního celosvětového ‚Trofejního turné‘ Evropské ligy UEFA v režii automobilky Kia, což bude skvělá příležitost k propagaci fotbalové soutěže i klíčových hodnot značky Kia. Každou sezónu uvedenou soutěž sleduje miliarda televizních diváků, z nichž 45 % žije mimo Evropu, takže si ceníme partnerů jako Kia s tak širokým světovým pokrytím. Dnes jsme oficiálně uvítali Kia Motors do rodiny komerčních partnerů Evropské ligy UEFA pro sezónu 2018-2021 a již se těšíme na spolupráci během propagace této soutěže.“
Doplňuje ambasador ligy UEFA a fotbalová legenda Hernan Crespo: „Jsem ohromným fanouškem Evropské ligy UEFA. Mám úžasné vzpomínky na svoji aktivní účast v této soutěži, a dokonce i na čest v roce 1999 pozvednout nad hlavu ikonickou trofej. Soutěž samotná je stále úspěšnější a nyní za podpory Kia Motors může tento trend ještě zrychlovat. Na úvod této úžasné partnerské spolupráce přeji značce Kia a lize UEFA jen samé úspěchy.“
Program základních skupin sezóny 2018/2019 Evropské ligy UEFA začne 20. září 2018 a vyřazovací část bude zahájena 14. února 2019. Finále se uskuteční 29. května 2019 na olympijském stadionu v Baku, kde Kia plánuje nejrůznější aktivity, jejichž prostřednictvím se podělí o nadšení a jedinečné zážitky s fotbalovými fanoušky z celého světa.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva