Německá energetická společnost innogy a DKV Euro Service, celoevropský poskytovatel služeb pro dopravce, plánují provozovatelům firemních vozových parků nabídnout komplexní celoevropské služby v oblasti elektrické mobility.
Společnosti hodlají za tímto účelem založit společný podnik ve formě joint venture a využít tak zkušeností obou subjektů pro další rozvoj. Aktuálně bylo podepsáno memorandum o shodě jako první ohlášení příslušného záměru. Plánovaný společný podnik musí být ještě schválen příslušným úřadem pro ochranu hospodářské soutěže.
Markus Dehn, viceprezident společnosti innogy zodpovědný za produktový management v oblasti elektrické mobility, k tomu říká: „V nadcházejících letech očekáváme výrazný nárůst používání elektrických vozidel, zejména u firemních zákazníků. S plánovaným společným podnikem budeme schopni zanedlouho nabízet komplexní dodavatelská řešení pro vozové parky elektromobilů v celé Evropě, včetně transparentního vyúčtování. Ve společnosti DKV jsme nalezli dokonalého partnera. Elektrická jízda bude díky tomu ještě jednodušší a komfortnější, což zákazníkovi dodá pocit jistoty.“
„Máme radost, že jsme ve společnosti innogy získali renomovaného a kompetentního partnera v oblasti elektrické mobility pro budoucí společný podnik,“ říká Sven Mehringer, ředitel divize Tankování/Servis vozidel ve společnosti DKV Euro Service.
Obě společnosti se poskytovanými službami dokonale doplňují. Innogy v posledních letech výrazně urychlila vývoj směřující ke špičkové technologii nabíjení. Provozovatelům vozových parků, firemním i maloobchodním zákazníkům i veřejné sféře nabízí široké portfolio nabíjecí infrastruktury a služeb. Innogy je se 7 000 síťově propojenými nabíjecími stanicemi jedním z vedoucích provozovatelů v Evropě. Díky efektivní škálovatelné IT platformě probíhá vyúčtování na základě skutečného odběru.
DKV Euro Service disponuje jako jeden z vedoucích poskytovatelů služeb pro dopravce v Evropě mnohaletými zkušenostmi v oblasti klasické mobility. Společnost poskytuje 170 000 zákazníkům vyúčtování úhrad za čerpání paliva, mýtné poplatky a nabíjení v síti 7 000 veřejných nabíjecích stanic.
19.03.2018Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva