Hranici 32 milionů vyrobených autoskel loni překročila chudeřická AGC Automotive Czech, jeden z největších závodů na výrobu autoskel v Evropě. Jde o nový rekord v závodě, který během posledních pěti let zvýšil výrobu o více než polovinu.
Oproti roku 2016 počet vyrobených autoskel mírně vzrostl. AGC Automotive Czech, která je součástí skupiny AGC, překročila hranici 32 milionů autoskel o 6000 kusů.
Hranici 32 milionů vyrobených autoskel loni překročila chudeřická AGC Automotive Czech, jeden z největších závodů na výrobu autoskel v Evropě. Jde o nový rekord v závodě, který během posledních pěti let zvýšil výrobu o více než polovinu. Oproti roku 2016 počet vyrobených autoskel mírně vzrostl. AGC Automotive Czech, která je součástí skupiny AGC, překročila hranici 32 milionů autoskel o 6000 kusů.
„V roce 2017 jsme opět překonali maximální úroveň objemu výroby. Překročili jsme hranici 32 milionů vyrobených autoskel, což je rekord v téměř stoleté historii tohoto závodu. Je to zásluha všech našich 2500 zaměstnanců, za což jim děkuji. Podařilo se nám opět ve spolupráci se zákazníky úspěšně připravit a rozjet mnoho nových projektů. Za všechny mohu jmenovat dodávky pro evropské auto roku Volvo XC40. Naše autoskla ale směřovala ke všem významným evropským automobilkám,“ uvedl Luděk Steklý, generální ředitel AGC Automotive Czech.
AGC Automotive Czech v roce 2017 proinvestovala více než 430 milionů korun. Nejvýznamnější investicí byla výstavba nové haly na zpracování bočních skel. „Nová hala za 180 milionů korun s robotizovanou linkou nám umožnila rozšířit kapacitu výroby bočních skel o 2,5 milionu. Zvýšili jsme tak kapacitu především v úvodní fázi výroby, kdy se skla řezají, obrušují a vyvrtávají se do nich otvory,“ uvedl Luděk Steklý.
Nová investice souvisí s dlouhodobým nárůstem požadavků zákazníků na chudeřický závod AGC Automotive Czech. „Automobilový průmysl je v dobré kondici, což bylo patrné na nárůstu požadavků v roce 2017 prakticky přes celé portfolio našich zákazníků. Jako příklad mohu uvézt výrazný nárůst dodávek pro Peugeot 3008, které se stalo loni evropským autem roku a velmi dobře se prodávalo,“ doplnil Luděk Steklý.
Pro firmu byla důležitá stabilizace počtu zaměstnanců. „V loňském roce jsme nenavyšovali počet zaměstnanců, takže se stále pohybujeme na hranici 2500 lidí v závodě. To mělo velmi pozitivní vliv na chod firmy. Období skokového růstu, kdy jsme otevřeli více než 1000 nových pracovních míst v letech 2018 a 2019 už neplánujeme,“ uvedl personální ředitel firmy Tomáš Brokeš.
AGC Automotive Czech v Chudeřicích je největším závodem na výrobu autoskel skupiny AGC a jedním z největších a nejkomplexnějších v Evropě. Zaměstnává přes 2500 lidí. Skupina AGC je největším světovým výrobcem plochého skla. AGC Automotive Czech dodává automobilová skla pro všechny největší světové automobilky, jako jsou jednotlivé značky koncernů Volkswagen, Mercedes, BMW, Škoda, GM, FORD, Renault, Toyota, Peugeot, Citroën, Suzuki, Fiat a další.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva