Tajemník Svazu dovozců automobilů Josef Pokorný seznámil novináře na tiskovce 5. dubna 2018 s vývojem registrací vozidel v prvním kvartále roku. Zajímavý je prudký pokles prodeje naftových motorů v letošním roce.
V období 1-3/2018 bylo v ČR registrováno celkem 67 879 nových osobních aut, 4567 lehkých užitkových automobilů, 179 autobusů, 2287 nákladních vozidel a 2479 motorek.
“Celkové registrace nových osobních automobilů klesly meziročně o 0,27 procenta, tedy o 186 kusů. Zajímavé je, že podíl dieselů klesl v samotném měsíci březnu poprvé pod 30procentní hranici,” upozornil Pokorný.
První je značka Škoda s 22 674 ks registrovaných osobních automobilů, následují značky Volkswagen, Hyundai, Ford, Dacia, Kia, Peugeot, Toyota, Renault a Mercedes-Benz.
Pořadí nejprodávanějších modelů se proti loňsku vůbec nezměnilo. Nejprodávanějšími automobily jsou Škoda OCTAVIA, Škoda FABIA, Škoda RAPID, Škoda SUPERB, Volkswagen GOLF, Škoda KAROQ, Škoda KODIAQ a Ford FOCUS.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva