Střední průmyslová škola dopravní ve spolupráci s Auto Brejla a společností DevCom, výrobcem automobilové diagnostiky, pořádala 24. ročník celostátní odborné soutěže AUTOMECHANIK JUNIOR 2018 – REGIONÁLNÍ KOLO – PRAHA pro obor Mechanik opravář motorových vozidel.
Ve třech částech regionální soutěže soutěžilo 10 vybraných žáků z pěti škol. První částí byla odborná přednáška firmy VOITH na téma automatické převodovky s následujícím testem. Druhá část byla věnována poznávání součástí vozidel, kterou připravily jednotlivé školy. Zde soutěžící určovali 25 součástí vozidel uspořádaných do pěti odborných bloků.
Celá soutěž proběhla v duchu Fair Play a byla potvrzena vrchním rozhodčím delegovaným zřizovatelem SPŠD, a.s. – Dopravním podnikem Hl. m. Prahy. Vyhlášení výsledků soutěže proběhlo v reprezentačních prostorách servisu za účasti ředitele pořádající školy, zástupců z vedení jednotlivých škol a také sponzora hlavní ceny pro vítěze soutěže a to OBD diagnostickou jednotku TROODON PC INERFACE, společnosti DevCom s. r. o.
„Bylo pro nás velmi důležité být partnerem a sponzorem této prestižní soutěže, kde jsme mohli sdílet naše technologie a zkušenosti s budoucími profesionály v oboru a podpořit dlouholetou odbornost pražských škol,“ řekl Ing. Luboš Jelínek, jednatel společnosti DevCom.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva