MBtech Bohemia, která již 22 let poskytuje engineeringové služby firmám na českém i mezinárodním trhu, bude působit pod novým názvem. V rámci postupné integrace všech firem připojených ke společnosti AKKA Technologies začíná proces, kdy MBtech změní název na AKKA.
Jedná se o komplexní řadu kroků zahrnující v prvé řadě nahrazení loga MBtech novým jednotným logem AKKA pro celou skupinu, a později i samotnou změnu názvu společnosti.
„Tento strategický krok nám umožní snadnější a rychlejší spolupráci napříč skupinou AKKA. Díky tomu pak budou moci naši zákazníci využívat ještě lépe širší portfolio služeb a kompetencí,“ uvedl Martin Novotný, provozní ředitel MBtech Bohemia.
Skupina AKKA je celosvětově renomovaným poskytovatelem engineeringových služeb v různých oblastech, od automobilového až po energetický průmysl. 15 500 expertů AKKA vyvíjí unikátní řešení pro digitalizaci dopravy, v nichž kombinuje jedinečnou expertízu z mnoha odvětví moderního engineeringu. Během více než 30 let přesáhlo působení skupiny AKKA hranice svého tradičního francouzského trhu a vzniklo tak cenné know-how pro implementaci aktivit v jiných zemích.
„Český trh hraje v rámci růstu skupiny AKKA obzvláště důležitou roli. Pevně věříme, že tento velký krok předznamená vznik mnoha dalších zajímavých projektů na lokální i celosvětové úrovni v oblasti vývoje, v nichž zužitkujeme nové kompetence. Vážíme si toho, že tuto novou kapitolu AKKA otevírají naši zákazníci s námi,“ doplňuje Martin Novotný.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva