Otevřením 64. čerpací stanice s prodejním konceptem BILLA stop & shop se rozšířila možnost rychlého nákupu zejména základních potravin na více než třetinu sítě čerpacích stanic Shell v České republice. Nejčastěji zákazníci nakupují pečivo (kaiserky), vybírat ale mohou z více než 1 000 různých položek zboží nejvyšší jakosti.
„Koncept zcela odpovídá modernímu životnímu stylu. Lidé mají málo času, a tak zejména řidiči velmi vítají rychlý způsob nákupu základních potravin,“ říká Jan Čapský, ředitel provozu čerpacích stanic SHELL v České republice a na Slovensku.
Důkazem rychlosti je podle něj délka odbavení jednoho zákazníka: běžný denní nákup základních potravin zabere včetně natankování pohonných hmot v průměru 6 až 8 minut. V exkluzivním průzkumu, který mezi zákazníky provedla renomovaná agentura Kantar TNS, právě rychlost nákupu potvrdila jako největší přínos obchodu BILLA stop & shop téměř polovina (48 %) dotázaných. Celých 40 % respondentů ocenilo s rychlostí spojenou úsporu času.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva