Fotbalová asociace České republiky započala spolupráci se světovým výrobcem pneumatik Goodyear, a to minimálně na příští dva roky. Americký výrobce pneumatik Goodyear se stal Oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace.
Český fotbal svěřil péči o pneumatiky ve svém vozovém parku profesionálům a značce Goodyear.
„Jsme rádi, že jsme spojili své síly s takto silnou značkou, jakou Goodyear bezesporu je a zároveň věříme, že navázaná spolupráce bude pro náš vozový park přínosná. Společnosti Goodyear chceme samozřejmě ukázat, že i my jsme silným partnerem, a že budeme moci naši spolupráci následně rozvíjet k oboustranné spokojenosti,“ přiblížil započaté partnerství se značkou Goodyear Martin Malík, předseda VV FAČR.
Díky této spolupráci získá asociace nejen pneumatiky Goodyear na všechna svá vozidla, ale zároveň bude mít vyřešenou logistiku pravidelných výměn letních a zimních pneumatik včetně uskladnění, a to díky spolupráci Goodyear s Tire Logistics, největším logistickým centrem v ČR. Servis pneumatik tak bude komplexní a český fotbal se může spolehnout na nejvyšší možnou kvalitu služeb s tím spojených.
„Značka Goodyear letos slaví 120 let od svého vzniku. Vítáme příležitost spojit se s českým fotbalem. Fotbal je totiž stále nejpopulárnějším sportem, a to nejen u nás ale i ve světě. Vidíme, že český fotbal dělá maximum pro návrat mezi absolutní elitu a jsme rádi za každý úspěch, na který české týmy dosáhnout.
Spolupráce s FAČR navazuje na další aktivity značky Goodyear ve sportovním prostředí, kde jsme například partnery Bayernu Mnichov nebo basketbalového týmu NBA Cleveland Cavalliers. Pevně věříme, že se budeme společně radovat z dalších úspěchů českého fotbalu“, řekl Boris Tománek, Consumer Marketing Manager značky Goodyear pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Spolupráce mezi Fotbalovou asociací ČR a značkou Goodyear bude trvat minimálně do roku 2020, tedy do mistrovství Evropy 2020, s možností dalšího prodloužení až do světového šampionátu v Kataru v roce 2022.
10.05.2018Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva