Česká leasingová a finanční asociace (ČLFA) má nového předsedu představenstva. Je jím Jiří Matula, stávající předseda představenstva a generální ředitel společnosti UniCredit Leasing CZ. Ve funkci nahradil Libora Bosáka, který se rozhodl z představenstva asociace odejít.
Jiřího Matulu zvolilo do funkce představenstvo asociace na svém červnovém zasedání. Místo odstoupivšího Libora Bosáka se novým členem představenstva stal předseda představenstva a generální ředitel společnosti ČSOB Leasing Pavel Prokop.
Ing. Jiří Matula (60) je výraznou osobností českého leasingového trhu. Jako předseda představenstva a generální ředitel společnosti UniCredit Leasing CZ pracoval už v letech 2006 až 2010. Ve stejné době působil také v představenstvu ČLFA, od roku 2010 jako jeho předseda. V srpnu 2010 postoupil v rámci společnosti UniCredit Leasing na pozici regionálního manažera pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko a od konce roku 2011 byl generálním ředitelem UniCredit Leasing na Ukrajině. V roce 2013 se vrátil do čela společnosti UniCredit Leasing CZ.
Jiří Matula absolvoval v roce 1982 ČVUT v Praze, studoval také strategický management na Arthur D. Little. Svou kariéru zahájil jako správce IT sítě společnosti MUZO. Poté zastával pozici ředitele informačních technologií Živnostenské banky a byl předsedou představenstva společnosti Transfinance.
Jiří Matula hovoří plynně anglicky a rusky. Ve volném čase se věnuje golfu, divadlu a klasické hudbě.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva