V rámci celosvětových oslav 70letého jubilea sportovních vozů Porsche zavítal do Prahy unikátní automobil, jímž začala historie značky. Replika prvního prototypu Porsche 356 „č. 1“ Roadster je vystavena od 20. do 24. června v kostce v centru Prahy na malostranském Klárově.
„Mám velkou radost, že můžeme všem fanouškům sportovních automobilů i široké veřejnosti v České republice ukázat v rámci oslav našeho významného jubilea unikátní Porsche 356 ‚č. 1‘ Roadster,“ říká Martin Skront, Brand Manager Porsche a zároveň ředitel Porsche Centra Praha společnosti Porsche Inter Auto CZ.
„Tento automobil má pro Porsche obrovský symbolický význam, protože jeho geny definují design, jízdní dynamiku a lehkou konstrukci všech následujících generací sportovních vozů Porsche až do současnosti. A na této tradici se nic nezmění ani v budoucnosti.“
První vůz s názvem Porsche vznikl nedlouho po druhé světové válce v rakouském Gmündu. Všeobecné schválení k provozu bylo prototypu Porsche 356 „č. 1“ Roadster uděleno dne 8. června 1948, tedy před 70 lety. Tento prototyp byl v následujících letech prodán a několikrát upraven. U příležitosti oslav 70. výročí proto vznikla s dodržením tehdejších výrobních postupů věrná replika prvního automobilu Porsche s původními tvary karoserie, která je nyní k vidění v centru Prahy.
21.06.2018Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva