SEAT byl pověřen, aby vedl růst koncernu Volkswagen v severní Africe. Španělská společnost nyní začne koordinovat realizaci koncernové strategie a zastoupení značek v regionu, vyhledávat možnosti synergií a rozvíjet partnerství s ostatními společnostmi.
Toto rozhodnutí bylo učiněno na základě strategie koncernu Volkswagen decentralizovat svou organizaci s cílem zvyšovat dynamiku rozvoje a efektivitu.
Předseda představenstva společnosti SEAT Luca de Meo zdůraznil, že „koncern Volkswagen svěřil značce SEAT vedoucí roli s odpovědností za vývoj v severní Africe po loňském úspěšném zahájení projektu v Alžírsku. V jeho rámci byl uveden do provozu montážní závod v Relizane, jehož kapacita výroby je v současnosti plně využívána. Realizace koncernové strategie na rozvíjejícím se trhu, jakým je severní Afrika, je spojena s velkou odpovědností a my vynaložíme veškeré úsilí, abychom dosáhli všech cílů.“
Severní Afrika je jedním z klíčových regionů ve strategii globalizace značky SEAT. Cílem společnosti je rozšířit svou přítomnost na mezinárodních trzích a upevnit své postavení na všech pěti kontinentech. Alžírsko hraje v této strategii zásadní roli, protože v roce 2018 patří mezi globální trhy s nejvyššími prodeji vozidel značky SEAT, společně s Německem, Španělskem, Velkou Británií a Francií. Zároveň se jedná o zemi s nejvíce rostoucím počtem dodaných vozidel. Od ledna do května bylo v Alžírsku prodáno 10 700 vozidel v porovnání s 1000 vozidly ve stejném období předchozího roku. SEAT má navíc pevné postavení také v ostatních zemích tohoto regionu, například v Maroku a Tunisku.
Montážní závod Relizane, pilíř značky SEAT v severní Africe
Koncern Volkswagen a SOVAC, importér koncernových vozů do Alžírska, slavnostně otevřely závod pro montáž vozidel koncernových značek v červenci 2017 ve městě Relizane, 280 kilometrů jihozápadně od Alžíru. SEAT tento projekt od začátku vedl a nyní byla jeho odpovědnost rozšířena na celý region.
Uvedení závodu Relizane do provozu přineslo v letošním roce skokové zvýšení prodeje vozů SEAT v Alžírsku díky montáži nové generace modelu Ibiza. Značka navíc během několika týdnů zahájí na alžírském trhu prodej modelů Leon a Arona. Stejně jako u modelu Ibiza bude jejich výroba probíhat v Martorellu a finální montáž v Relizane. Stejný závod zajišťuje také montáž několika modelů značek Volkswagen, Škoda a Volkswagen Užitkové vozy, určených pro alžírský trh. Jedním z úkolů společnosti SEAT bude přispět k vybudování sítě dodavatelů pro automobilový průmysl v Alžírsku s cílem vyvíjet a vyrábět nové modely v této zemi.
22.06.2018Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva