Společnost TOTAL pořádala v Praze v konferenčním centru Columna odbornou konferenci pod názvem Evropská kamionová doprava na TOTALním rozcestí: legislativa, bezpečnost a regulace.
Prvního ročníku výroční konference se zúčastnilo bezmála sedmdesát manažerů a majitelů společností podnikajících v logistice a v silniční nákladní dopravě. Na konferenci vystoupilo osm vynikajících řečníků.
“Silniční doprava je stále více vystavena nejrůznějším tlakům jak ze strany evropské legislativy zaměřené na plnění ekologických, technických a sociálních normativů, tak i ze strany zákazníků s ohledem na ceny za realizaci přeprav. Souběžně s těmito tlaky sílí každoročně vliv trestné činnosti v podobě působení velmi dobře organizovaných mezinárodních gangů, jejichž cílem je působit dopravcům i vlastníkům zboží vysoké majetkové škody krádežemi nejen vlastního zboží, ale mnohdy i drahé dopravní techniky,” shodli se účastníci konference.
Konference se konala na podporu snahy dopravních společností minimalizovat rizika včetně hledání způsobů jejich vhodného zajištění a optimalizovat náklady na provoz flotil.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva