Česká BMW Motorrad uspořádá 7. srpna v areálu mosteckého autodromu premiérovou motoškolu. Teoretická část se uskuteční ve výstavní a přednáškové síni Auto Gallery, praktická pak na výcvikových plochách polygonu a offroadové dráze. Vše pod dohledem zkušených instruktorů.
„Akce, která začíná v 09:00 a končí v 17:00 hodin, není určena výhradně majitelům motocyklů BMW. Přijet mohou všichni zájemci o zdokonalení se v řízení na motocyklu jakékoli značky,“ upřesnila Lucie Oulická Navrátilová z pořadatelské eventové agentury Pozitif.
V současné době už pořadatel eviduje na 50 přihlášených motorkářů, maximální kapacita je 120 osob. Celodenní motoškola vyjde na 1 900 Kč včetně DPH, cena zahrnuje vedle teoretické výuky a praktického výcviku na malém závodním okruhu a offroadové dráze také testování motocyklů BMW, oběd a nápoje. Registrační formulář zájemci najdou zde.
Účastníků motoškoly se ujmou zkušení lektoři a brilantní jezdci Karel Táborský a Petr Slezák, kteří se zaměří na techniku jízdy na silnici či dráze, tedy na zvládnutí stability a ovládání motocyklu, správné zatáčení, techniku brzdění z různých rychlostí či vyhýbací manévry v krizových situacích. „Kromě zdokonalení dovedností kladou lektoři pochopitelně velký důraz na bezpečnost,“ doplnila Oulická Navrátilová.
Zájemci o jízdu v terénu se pak svěří do rukou vedoucího instruktora společnosti AUTODROM MOST Marka Kohoutka, který byl aktivním motokrosařem. „Pro jízdu v terénu na motocyklu je nutné zvládnout stabilitu, práce s vlastní váhou je velmi důležitá. Většina nehod v terénu vzniká důsledkem únavy, je proto třeba mít velmi dobrou fyzičku,“ upozornil Kohoutek.
Czech Motorland je přírodní offroadový areál mosteckého autodromu s různými druhy povrchu, a to ornou půdou, uježděnou jílovitou půdou, kombinací sypkého materiálu s hlínou a kamením. Offroad dokáže připravit jakéhokoliv výkonnostního řidiče v rámci jízdy v terénu s jakoukoliv technikou. Dráha je vybavena umělými překážkami (železniční svršek, položené klády), disponuje ale hlavně přírodními překážkami (sjezdy, výjezdy, boční náklon, brody atd.).
I když výcvik účastníci absolvují motoškolu na vlastních motocyklech, budou mít možnost vyzkoušet si různé disciplíny také na strojích BMW. „Chybět nebude ani roadshow kamion společnosti BMW Motorrad, který přiveze ukázat také nové modely tradičního německého výrobce vozidel, a to motocykly F 750 GS a F 850 GS,“ dodala Lucie Oulická Navrátilová.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva