Americká značka oslavila v Praze 115. výročí založení. Oslavy Harley-Davidson přilákaly do Česka více návštěvníků, než organizátoři plánovali.
„Předpokládaných 100 tisíc návštěvníků jsme překročili o desetinu,“ říká hlavní organizátor Jaroslav Vavřina.
„Z celkového počtu 110 tisíc návštěvníků jich dorazilo 67 500 na motocyklech,“ upřesňuje Vavřina a dodává: „Jsem rád, že se celá akce obešla bez závažnějších zranění a nehod. Je to i výsledek pečlivých příprav se záchrannými složkami a hlavně Policií ČR.“
Největším lákadlem byla pro veřejnost sobotní spanilá jízda čtyř tisíc motocyklů Harley-Davidson centrem Prahy. „Po Středočeském kraji se uskutečnilo sedm organizovaných vyjížděk a nespočet individuálních cest,“ říká Martin Heřmanský, Managing Director Strategic Growth Markets EMEA Harley-Davidson.
Praha se tak na několik dní stala hlavním městem motorkářského světa. Zájem o vstupenky v posledních dnech předčil očekávání organizátorů.
Nejstaršímu registrovanému účastníkovi bylo 83 let a do Prahy vyrazil z Říma na svém motocyklu H-D Road King z roku 2011. Nejdelší vzdálenost musel překonat návštěvník, který přiletěl až z Fidži.
V Praze byli také Karen a Bill Davidsonovi, pravnoučata jednoho ze zakladatelů značky. „Jsem nesmírně ráda, že Harley-Davidson slaví své 115. výročí právě v Praze. Je to moje již třetí návštěva a musím přiznat, že jsem si Prahu doslova zamilovala. Nejen, že je to nádherné město, ale skvěle se tu také jezdí na H-D,“ prohlásila Karen Davidson.
„Je skvělé vědět, že doprovodné aktivity, jako je například Central Bohemia Challenge, fungují a motorkáři aktivně poznávají Středočeský kraj,“ říká Martin Heřmanský, Managing Director EMEA Strategic Growth Markets, a vysvětluje, že se jedná o doporučení těch nejhezčích míst středních Čech.
09.07.2018Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva