Volkswagen Group China a Anhui Jianghuai Automobile Group (JAC) a SEAT podepsaly prohlášení o dohodě, na jejímž základě španělská společnost vstoupí do společného podniku a stane se vedoucí značkou koncernu Volkswagen v tomto projektu.
Dohodu v Berlíně slavnostně podepsali 10. července Luca de Meo, předseda představenstva společnosti SEAT, Dr. Jochem Heizmann, prezident společnosti Volkswagen Group China, a An Jin, prezident společnosti JAC, za přítomnosti německé kancléřky Angely Merkelové a premiéra Čínské lidové republiky Li Kche-čchianga.
Podpis prohlášení o dohodě je pro SEAT významným milníkem. SEAT podporuje společný podnik v oblastech designu a výzkumu a vývoje od jeho založení v roce 2017. SEAT se na základě smlouvy stane akcionářem společnosti JAC Volkswagen a v důsledku tohoto kroku dojde k uvedení značky SEAT na čínský trh v letech 2020 až 2021.
Luca de Meo, předseda představenstva společnosti SEAT, po podepsání smlouvy prohlásil: „Naše účast v této nové fázi společného podniku je pro SEAT milníkem. Dnešní den vstoupí do historie naší společnosti, protože vstupujeme do nové éry, která nám umožní globalizovat značku a podpořit vývoj elektromobilu. Čína nabízí značce SEAT mnoho příležitostí a my hodláme poskytovat zákazníkům v této zemi řešení mobility, která uspokojí jejich požadavky. Pro nás je to také příležitost učit se z budoucích trendů, které se vyvíjejí v Číně.“
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva