Mitsubishi Motors Corporation se chystá představit nový design interiérů a exteriérů přibližně 5 000 dealerství po celém světě.
“Tento krok vychází z nové strategie značky „Drive your Ambition“ oznámené v loňském roce, jejíž záměrem je poskytnout zákazníkům lepší zážitky ve vysoce kvalitním prostředí jednotlivých dealerství a posílit tak celkově image značky Mitsubishi Motors,” uvedla značka.
Nový design se vyznačuje černo-bílo-šedými barevnými schématy zvýrazněnými červenými dynamickými liniemi. Jednotný vzhled zajistí rovněž shodný zážitek pro zákazníky ve všech dalších oblastech, které se značky dotýkají – od automobilových výstav, webových stránek a brožur až k prodejnám dealerů.
Tato architektura odráží novou korporátní a vizuální identitu s „dynamickým profilem“ (Dynamic Slope) jako stěžejním prvkem vyjadřujícím robustní a dynamickou image značky. Podoba interiéru dealerství je navržena tak, aby zákazníkům poskytovala lepší zážitky a vystavené vozy byly prezentovány jako hlavní objekty zájmu návštěvníků.
Guillaume Cartier, viceprezident Mitsubishi Motors pro prodej a marketing, k tomu uvádí, „Naše značka se vyvíjí a tento vývoj se musí odrazit v každém jednotlivém místě kontaktu se zákazníkem. Zavádíme tedy novou identitu dealerství tak, aby zákazníci zažívali se značkou Mitsubishi jednotnou osobní zkušenost a vnímání kvality během své návštěvy prodejny i využívání servisních služeb Mitsubishi Motors, kdekoli na světě.“
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva