BMW AG jmenovalo novým generálním ředitelem BMW Group Region Central & Southeastern Europe Neila Fiorentinose, který do funkce nastupuje 1. září 2018. Fiorentinos nahrazuje Christopha v. Tschirschnitze, který se rozhodl přijmout nové manažerské výzvy mimo BMW Group.
Tschirschnitz (53) započal svou kariéru u BMW v roce 1992 a zastával různé vysoké pozice v odděleních Corporate Planning, Retail Strategies & Dealer Development u BMW Motorrad a také jako Head of Sales & Marketing pro BMW Sales Region Asia, Pacific, Africa a East Europe. Předtím, než se stal generálním ředitelem BMW Group pro region střední Evropy, zastával funkci Vice President Fleet, Corporate and Direct Sales pro BMW Deutschland. Během jeho funkčního období společnost dosáhla rekordních prodejů a zisku.
Ve čtyřech velmi úspěšných letech dosáhl Christoph v. Tschirschnitz se značkami BMW a MINI více než 50% nárůstu objemu obchodu na dvanácti trzích, které jsou řízeny centrálou v Salcburku.
Ve spolupráci se 180 prodejci prodala společnost BMW Group v roce 2017 na 12 trzích střední a jihovýchodní Evropy celkově téměř 80 tisíc vozidel značek BMW, MINI, BMW i a BMW Motorrad a poskytuje také komplexní péči a podporu pro své zákazníky.
Neil Fiorentinos přichází z BMW Group Netherlands, kde po dobu 4,5 roku zastával funkci Managing Director. Neil (50) svou kariéru zahájil v roce 1994 u jihoafrického zastoupení BMW Group. O šestnáct let později byl jmenován ředitelem BMW Group Asia.
Díky mezinárodním zkušenostem ve třech různých zastoupeních BMW Group na třech různých kontinentech si tento jihoafrický manažer přináší vynikající výsledky v oblasti obchodních a dovozních vztahů. Neil a jeho tým si v Holandsku udržel vedoucí postavení BMW v segmentu a dosáhl rekordních prodejních výsledků pro BMW, MINI a BMW Motorrad čtyři roky po sobě.
Ve své nové roli bude Neil zodpovědný za dohled nad prodejními a marketingovými aktivitami ve střední a jihovýchodní Evropě, kam spadá dvanáct zemí: Rakousko, Polsko, Česká republika, Řecko, Maďarsko, Slovensko, Slovinsko, Rumunsko, Bulharsko a Malta.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva