Veletrh Automechanika Frankfurt bude opět prezentace firem světového autoprůmyslu. Letošního veletrhu se ve dnech 11.–15. září 2018 zúčastní řada členských firem Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP).
Některé individuálně, jiné, stejně jako v roce 2016, využijí možnosti společné prezentace v rámci České oficiální účasti (ČOÚ) připravené Ministerstvem průmyslu a obchodu (MPO).
AutoSAP zvolil tento veletrh, zaměřený na firmy „automotive“, jako prioritní pro rok 2018. Zahájení Automechaniky se proto ve Frankfurtu nad Mohanem zúčastní také představitelé Sdružení, kteří budou členským firmám k dispozici a vystoupí také na prezentaci českého automobilového průmyslu během třetího dne veletrhu v prostorách národní expozice.
Česká oficiální účast ve Frankfurtu
Automobilový průmysl v ČR vyváží více než 80 % svých výrobků do zahraničí a proto je opakovaná zahraniční prezentace na kterémkoliv z 16 veletrhů Automechanika ve světě pro dodavatele autoprůmyslu přínosná. Automechanika ve Frankfurtu má pro členské firmy AutoSAP zásadní význam. Největším exportním trhem je pro nás stále Německo, které se na našem exportu podílí z 33 %.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva