Klub motoristických novinářů uspořádal 6. září testovací jízdy automobilů SUV. Akce proběhla v obvyklých Čertousích a importéři ukázali celkem 16 sportovně užitkových vozů.
„Jak jsme dříve avizovali, původně jsme měli záměr testovat alternativní pohony, ale jak postupem času vyplynulo, řada významných novinek na český trh dorazí až na sklonku roku – včetně nových motorů 1.5 TGI na CNG pro koncernové značky Volkswagenu. Třída SUV je ale mimořádně vitální a tak nabízí celou řadu zajímavých novinek,“ upřesnil předseda KMN Petr Busta, podle nějž se dostavilo na jízdy celkem 30 novinářů.
Vyzkoušeli modely Alfa Romeo Stelvio, Audi Q8, Citroen C3 Aircross, Dacia Duster, Ford EcoSport, Jeep Compass, Mazda CX3, Mitsubishi Eclipse Cross, Nissan X-Trail, Opel GrandLand/Crossland, Peugeot 3008, Renault Captur, Seat Arona, Škoda Karoq, Toyota RAV4 nebo VW T-Roc.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva