Koncern SCHWARZMÜLLER, který má jeden ze svých výrobních závodů v Žebráku ve Středočeském kraji, oslavil 25. výročí vzniku české firmy. Pobočka je členem Sdružení automobilového průmyslu AutoSAP, kde reprezentuje největšího výrobce přívěsů a návěsů k nákladním automobilům v České republice.
Během dvou dnů firma představila své nejprogresivnější výrobky, návěs s hydraulicky poháněnou SAF TRAK nápravou (jako vůbec první na evropském trhu), sklápěcí návěs s tepelně izolovanou segmentovou korbou a inteligentní kontrolou teploty a další přípojná a nástavbová vozidla. Více než 800 hostů z řad zákazníků, obchodních partnerů a zaměstnanců, si prošlo také výrobním závodem a mohlo diskutovat s vedením. Oslavy podpořil také AutoSAP návštěvou zástupce ředitele Sdružení Pavla Ešnera. Ten zdůraznil důležitost firmy SCHWARZMÜLLER mezi finálními výrobci českého automobilového průmyslu.
Ze závodu SCHWARZMULLER – Žebrák letos vyjede přes 1750 kusů přívěsů, návěsů a nástaveb. V současné době je největší zájem o tříosé sklápěcí návěsy s objemem od 27 do 29m3.
Program oslav byl zaměřen také pro učně okolních technických škol a v sobotu pak pro rodiny zaměstnanců. Vedení firmy plánuje a realizuje další postupné navyšování výrobní kapacity. V konkurenci chce uspět zejména specializovanou výrobou kompletní produktové řady sklápěcích přípojných vozidel a nástaveb uzpůsobených zákaznickým požadavkům především z regionu střední a západní Evropy.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva