Obchodním ředitelem společnosti LeasePlan Česká republika byl jmenován manažer, který již dříve ve firmě pracoval.
Peter Tölgyesi se do firmy navrací po téměř sedmi letech, které strávil ve vedení společnosti ČEZ Korporátní služby, naposledy jako místopředseda rady jednatelů a ředitel úseku Nemovitosti a dopravní služby.
Kariéru začínal v Komerční bance coby finanční analytik. Pak už jeho kroky směřovaly do české pobočky LeasePlanu. Nastoupil do ní v roce 1997, tedy jen dva roky po jejím založení, na pozici obchodního manažera. Postupně stoupal ve firemní hierarchii. Osm let vedl klientské oddělení společnosti, čtyři roky byl obchodním ředitelem. Nyní nastupuje do stejné funkce.
„Mým hlavním úkolem je upevnit naše vedoucí postavení na trhu a realizovat dlouhodobou obchodní strategii, která odráží zásadní proměny, jimiž prochází celá oblast mobility,“ říká Peter Tölgyesi.
Obchodní ředitel české pobočky společnosti LeasePlan vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho koníčky patří cyklistika a lyžování.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva