Majitel rádia Hey Radim Pařízek představil 24. října na tiskovce v pražském Autoklubu novou rozhlasovou stanici. Bude se jmenoval Rádio Dálnice a má informovat řidiče o situaci na české síti rychlostních komunikací.
Na tiskové konferenci seznámili novináře s novou stanicí kromě Pařízka také ředitel stanice Radim Polášek a další zástupci rádia Dálnice a Rádia Hey.
„S projektem jsme začali v roce 2008, zakoupil jsem tehdy volnou frekvenci v okolí dálnic a obdržel od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání licenci. Tu ale napadly konkurenční rozhlasové stanice. Soud nám dal po deseti letech za pravdu a tak to můžeme konečně rozjet,“ řekl Pařízek.
Jeho nová stanice má být unikátním projektem prvního rádia v ČR, které se specializuje na dopravní servis. Síť jejích vysílačů se začala budovat v roce 2010 a má nyní pokrývat celou dálniční síť ČR včetně přivaděčů.
„Ten sice mají v programu i jiné stanice, ale v omezené míře. Tam kde ony s dopravním hlášením končí, my začínáme. České i zahraniční řidiče chceme informovat o situaci v českém i anglickém jazyce,“ doplnil Polášek.
Mezi partnery projektu je ŘSD, Besip, Rodos a další instituce.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva