Porsche Česká republika prostřednictvím své divize After Sales spolupracuje s Hasičským záchranným sborem (HZS ČR). Cílem vzájemné spolupráce je zajistit efektivní pomoc cestujícím ve vozidlech Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy při nehodě.
„Bezpečnost cestujících je pro značky Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy nejvyšší prioritou,“ říká Franz Pommer, jednatel společnosti Porsche Česká republika.
„Již při vývoji nových modelů myslíme nejen na aktivní a pasivní bezpečnost, ale také na vytvoření všech předpokladů pro rychlou a efektivní pomoc cestujícím po nehodě. Naše divize After Sales navíc již mnoho let úzce spolupracuje s českými hasiči, kteří od nás dostávají všechny potřebné informace o našich produktech a jejich technologiích. A to včetně specifických odlišností našich inovativních vozidel s elektrickými a hybridními pohony, které jsou uváděny do provozu ve stále větších počtech.“
Dalším příkladem úspěšné úzké spolupráce mezi divizí After Sales společnosti Porsche Česká republika a HZS ČR jsou pravidelná školení pro hasiče. Letošní školení proběhlo začátkem října ve Školicím centru Porsche Česká republika v Kosmonosech u Mladé Boleslavi.
„Mezi aktuálně probíraná téma patří především elektromobilita. Hlavní instruktoři pro oblast vyprošťování u dopravních nehod ze všech krajů České republiky se v rámci bezplatného školení seznámili se všemi specifiky vozidel s elektrifikovanými pohony. Předali jsme jim také zkušenosti a doporučení výrobců v této oblasti, včetně standardů autorizovaných servisů. Kromě nových elektromobilů a modelů s hybridním pohonem jsme měli jako názornou pomůcku pro školení k dispozici dokonce i elektricky poháněné vozidlo po nárazovém testu, které nám zapůjčil přímo výrobce. Po našem výkladu následovala odborná diskuze, mimo jiné o možnostech hašení elektricky poháněných vozidel s vysokonapěťovými systémy,“ říká Roman Ludvík, vedoucí pododdělení tréninku After Sales ve společnosti Porsche Česká republika a garant spolupráce s HZS ČR.
„Vzhledem ke stále rozmanitějšímu složení vozového parku na českých silnicích je pro hasiče mimořádně důležité znát všechny aspekty konstrukce jednotlivých modelů a správné postupy, které mohou urychlit vyproštění cestujících po nehodě, ale i veškeré rizikové faktory, které by mohly záchranu komplikovat,“ říkají plk. Ing. Jakub Nebesář a por. Ing. Pavel Findejs z Ministerstva vnitra – generálního ředitelství HZS ČR.
„Velmi si proto vážíme aktivního a profesionálního přístupu společnosti Porsche Česká republika v této oblasti. Informace, které od ní dostáváme, jsou pro naši každodenní práci nedocenitelné. Důkazem je i nedávné školení o elektromobilech, jejichž elektrické sítě s vysokým napětím vyžadují nové přístupy pro zajištění maximální bezpečnosti.“
Automobily značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy jsou sériově nebo na přání vybaveny vyspělými prvky aktivní bezpečnosti včetně inovativních asistenčních systémů, které dokážou nehodám zabránit, nebo alespoň zmírnit jejich následky.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva