Anketa Auto roku 2019 zná pětici finalistů a připravuje se na druhé kolo testovacích jízd. K tomu se právě nyní spouští nový web, který bude informačním centrem pro laickou veřejnost, volící vlastní Auto roku 2019.
Letošní ročník ankety Auto roku 2019 odstartoval v druhé polovině října prvním kolem testovacích jízd, ve které si odborná porota vyzkoušela všechny z 23 nominovaných automobilových novinek. Hned poté začalo hlasování, ve kterém novináři vybrali pětici finalistů, postupujících do dalšího kola.
Nově vybraná agentura, která má organizaci letošního ročníku ankety Auto roku na starosti, pracovala také na novém webu. Ten je důležitý především pro přidruženou anketu, ve které si široká veřejnost volí nejlepší Auto roku v několika kategoriích.
Hlasující mohou vybírat ze všech 23 nominovaných vozů, rozdělených do čtyřech hlavních kategorií, z nichž pak při hlavní tiskové konferenci 8.1. bude vyhlášena nejoblíbenější čtveřice, která získala nejvíce hlasů. Jeden z hlasujících bude vylosován a vyhraje vítězný automobil z novinářské ankety na rok zdarma.
„Web ankety Auto roku se stavěl úplně od základů a hlavním cílem bylo mu dát moderní háv, odpovídající současné době. Na novém webu autoroku.info se budou moci všichni návštěvníci podívat do historie ankety Auto roku, prohlédnout si odbornou porotu, zjistit která auta jsou nominována v hlasování veřejnosti a hlavně hlasovat a soutěžit o ceny v hodnotě 150 000 Kč,“ uvedla agentura.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva