ČEZ ESCO instalovala do poboček Komerční banky osmičku dobíjecích wallboxů. Zakázka zahrnuje dodávku a instalaci osmi wallboxů na klíč v pobočkách banky v Praze, Brně a školicím středisku v Libohošti. Součástí je stavební příprava a kabeláž.
„Jako moderně uvažující a zodpovědná banka chceme přispět ke snížení ekologických dopadů automobilové dopravy v České republice. Je samozřejmostí, že přitom jdeme sami příkladem a v loňském roce jsme začali budovat vlastní flotilu elektromobilů,“ uvedl Vladimír Jeřábek, člen představenstva Komerční banky.
Pro Komerční banku není elektromobilita neznámou krajinou, aktuálně má ve svém fleetu sedm elektromobilů Nissan LEAF. Banka také pomáhá při pořizování elektrických aut svým klientům.
Společnost ESSOX ze skupiny KB např. nabízí na trhu program pro elektromobilitu a ekofinancování, který zahrnuje poradenství pro všechny součásti komplexního pojetí elektromobility – fotovoltaické panely pro výrobu čisté elektřiny, bateriová úložiště, pořízení elektromobilů, elektrické motocykly, ale i kola s elektrickým pohonem.
„Rádi připravíme pro jeden z největších českých peněžních ústavů zázemí nutné k elektrifikaci jejího vozového parku. Je logické, že jako zavedený a největší hráč v tuzemské elektromobilitě předáváme naše zkušenosti zákazníkům a současně i obchodním partnerům, k nimž Komerční banka patří,“ říká Kamil Čermák, předseda představenstva generální ředitel ČEZ ESCO.
Dobíjecí wallboxy jsou nástěnná zařízení pro profesionální dobíjení elektromobilů v domácnostech a ve firmách, které mohou doplňovat kapacitu baterií elektromobilů bezpečněji a rychleji než klasické zásuvky. Součástí zakázky bylo i vybudování jedné trafostanice v Brně, kterou na klíč zajistila společnost ČEZ Energetické služby ze skupiny ČEZ ESCO.
Společnost ČEZ ESCO v oblasti elektromobility nabízí širokou paletu souvisejících služeb a produktů pro firmy, municipality a kraje. Jde například o návrh a instalaci dobíjecích stanic na klíč, elektrifikaci automobilových flotil, platformy pro dobíjení, včetně IT řešení, pronájmy či prodeje elektromobilů nebo wallboxy a kabely pro dobíjení. Pro samosprávy ČEZ ESCO nabízí realizaci a provoz dobíjecích stanic pro elektrobusy či návrhy konceptu elektromobility pro jednotlivá města a regiony.
Skupina ČEZ v současnosti provozuje nejrozsáhlejší síť veřejných dobíjecích stanic pro elektromobily v České republice – vedle více než 70 rychlodobíjecích stanic je řidičům k dispozici i zhruba šedesátka tzv. stanic normálního dobíjení. Část sítě vzniká v rámci projektu „EV Fast Charging Backbone Network Central Europe“ za prostředky z evropského grantového programu CEF. Více na http://www.elektromobilita.cz/cs/mapa-dobijecich-stanic.html. Při využívání celé sítě dobíjecích stanic se uživatel před dobíjením identifikuje jedinečnou RFID kartou.
03.12.2018Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva