Česká FORD MOTOR COMPANY zažila na konci roku 2018 personální zemětřesení. Odcházející generální ředitel Jan Laube a šéf Ford Credit Vladan Rojíček se loučili před Vánocemi s novináři v pražské restauraci Aureole.
Laube (51) nastoupil k českému Fordu v roce 1995 a prošel tu mnoha pozicemi v prodeji, servisu i v dceřiné finanční společnosti českého Fordu, FCE Credit. Generálním ředitelem společnosti byl jmenován v roce 2008.
„Po dvaceti čtyřech letech u firmy a jedenácti letech na pozici jednatele rozhodl ke konci tohoto roku ukončit svoje působení u českého zastoupení Fordu. Měl jsem tu čest vést tým skvělých lidí, s nimiž byla radost spolupracovat, i když jsme spolu občas museli překonávat hodně složité překážky. Říká se, že změna je život, tedy i pro mne nastal čas začít dělat zase něco jiného,“ komentoval svůj odchod Laube.
V Aureole s Fordem rozloučil také dlouholetý ředitel FCE Credit Vladan Rojíček, který finanční divizi značky vedl od 1. září 2008. „Rozhodl jsem se přestat v nejlepším, zatím nepřecházím na žádnou jinou pozici. Mám v plánu lyžování, golf a odpočinek,“ řekl Rojíček.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva