Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP) představuje firmy, které v rámci 25. ročníku ankety Auto roku 2019 v České republice získaly právo používat prestižní označení „Dodavatel pro Auto roku 2019 v České republice“.
Díly tuzemských firem přitom nese nejen vítězný vůz Ford Focus nové generace, ale řada z nich je součástí všech pěti automobilů, které letos postoupily do finále soutěže. Přihlášené firmy AutoSAP dodávají díly i do převážné většiny všech 23 nominovaných vozů.
Autem roku 2019 v ČR se stal vůz Ford Focus, prestižní označení „Dodavatel pro Auto roku 2019 v České republice“ tak získávají firmy:
RAYMOND JABLONEC s.r.o.
BORGERS CS spol. s r.o.
BOS Automotive Products CZ s.r.o.
BRANO GROUP, a.s.
Continental Barum s.r.o.
GUMOTEX, akciová společnost
KAMAX s.r.o.
Koyo Bearings Česká republika s.r.o.
Saar Gummi Czech s.r.o.
TRCZ s.r.o.
Varroc Lighting Systems, s.r.o.
WITTE Nejdek, spol. s r.o.
Sdružení automobilového průmyslu bylo i letos tradičním partnerem ankety Auto roku 2019 v České republice a zároveň vyhlašovatelem doprovodné akce Dodavatel pro Auto roku 2019. Letos se do ní zapojily téměř dvě desítky členských firem AutoSAP. 15. ročník ankety dodavatelům automobilového průmyslu umožní představit svoje produkty, které se uplatnily ve vozech přihlášených do soutěže.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva