Continental získal ocenění Dodavatel pro Auto roku 2019. V útrobách nového Fordu Focus se nachází mnoho komponentů vyrobených v českých závodech Continental, díky kterým vůz disponuje bezkontaktním otevíráním a startováním a také dokáže zastavit.
Vítěz ankety Auto roku 2019 může být vybaven prémiovými pneumatikami ContiSportContact 5 od společnosti Continental, propůjčující Fordu Focus výborné jízdní vlastnosti.
O bezpečné zastavení se kromě plášťů stará i posilovač brzd a elektrická parkovací brzda z jičínského závodu této značky. K bezpečnosti vozu přispívají i ostřikovací systémy z Continental Adršpach, odkud pocházejí zdvihové trysky ostřikovačů světel nebo hadicové systémy.
Pohodlí cestujících zajišťuje bezklíčový vstup do vozu a startování pomocí pasivního klíče vyrobeného v závodě Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm. Signály z klíče detekuje multikanálový přijímač umístěný ve voze. Nezbytným prvkem, jenž umožňuje například elektrické ovládání oken, centrální zamykání nebo ovládání vnějších zpětných zrcátek, je i dveřní modul.
V pohonném ústrojí Fordu Focus se nachází několik komponentů ze závodu Continental Trutnov. Systém přímého vysokotlakého vstřikování paliva Common rail je nezbytnou součástí dieselových motorů. Dodávané vysokotlaké palivové senzory, čerpadla nebo turbodmychadlo pomáhají dosáhnout vysokého výkonu a optimálního chodu motoru.
„Nový Ford Focus je plný techniky z českých závodů Continental, prostřednictvím které se snažíme naplnit cíle strategie Vision Zero, tedy eliminaci nehod, zranění a v konečném důsledku také úmrtí na silnicích,“ říká Milan Souček z Continental Automotive Czech Republic.
Vybrané díly ve Fordu Focus vyrobené v českých závodech Continental:
Pneumatiky
Continental ContiSportContact 5 – 215/50 r 17 94V XL (Otrokovice)
Podvozek a bezpečnost
Posilovač brzd (Jičín)
Elektronická parkovací brzda (Jičín)
Plnicí hrdlo (Adršpach)
Hadicové systémy (Adršpach)
Zdvihové trysky na ostřik světel (Adršpach)
Nádobky na kapaliny (Adršpach)
Pohonné ústrojí
Systém Common rail (Trutnov)
Turbodmychadla (Trutnov)
Vysokotlaké palivové senzory (Trutnov)
Vysokotlaká benzinová a dieselová čerpadla (Trutnov)
Interiér
Pasivní klíč (Frenštát pod Radhoštěm)
Dveřní modul (Frenštát pod Radhoštěm)
Multikanálový přijímač 315/434 MHz (Frenštát pod Radhoštěm)
Jednotka otevírání kufru (Frenštát pod Radhoštěm)
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva