Mezinárodní logistický provider DACHSER Czech Republic má nového Country Managera pro Air & Sea Logistics – za divizi leteckých a námořních přeprav bude v České republice zodpovědný pracovník, který přišel z Petit Forestier.
Na pozici Country Managera divize leteckých a námořních přeprav společnosti DACHSER Czech Republic bude Radek Duda (41) řídit zkušený tým této divize s cílem prohlubovat dobrou pověst na trhu, rozšiřovat zákaznické portfolio i produktovou nabídku a ještě lépe využívat potenciálu spolupráce s divizí Evropské logistiky společnosti DACHSER.
Radek Duda vystudoval Fakultu dopravní ČVUT v Praze. Po studiích nastoupil do společnosti Maersk Line, kde po dvouletém působení v české pobočce převzal vedení bratislavského týmu zákaznické péče tohoto dánského rejdaře. Svoji kariéru v logistice dále rozvíjel ve společnosti DB Schenker, kde sedm let působil na pozici Country Ocean Freight Managera a byl zodpovědný za námořní divizi společnosti v České republice.
Do společnosti DACHSER Czech Republic přichází z francouzské firmy Petit Forestier, jejíž obchodní zastoupení v České republice zakládal a přes dva roky stál v jejím čele jako Country Manager.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva