Škoda pořádala ve středu 20. března 2019 letošní Výroční tiskovou konferenci. Šéf automobilky Bernhard Maier potvrdil loňské rekordní výsledky a hovořil i o investičních plánech.
Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti, Klaus-Dieter Schürmann, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast Financí a IT, a Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast Řízení lidských zdrojů, seznámili zástupce médií s finančními výsledky za rok 2018 a informovali jej o aktuálním vývoji v automobilce. Kromě toho nabídli také vhled do budoucích plánů společnosti.
S celkem 1 253 700 vozy dodanými zákazníkům dosáhla ŠKODA AUTO v roce 2018 opět rekordního výsledku. V porovnání s předchozím rokem tak automobilka zvýšila celosvětové dodávky zákazníkům o 4,4 %. O 4,4 % vzrostly i tržby a s hodnotou 17,3 miliardy eur dosáhly nejlepšího výsledku v dosavadní historii podniku (2017: 16,6 miliardy eur).
„I přes náročné rámcové tržní podmínky byl v roce 2018 i nadále na vysoké úrovni jak provozní výsledek ve výši 1,4 miliardy eur (2017: 1,6 miliardy eur), tak i rentabilita tržeb (ROS), která dosáhla 8,0 %. Rentabilita investic (ROI) ve výši 26,3 % je navíc v rámci odvětví špičkovou hodnotou,“ uvedl Maier.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva