Čtvrtý rok v řadě se stal Bonett největším prodejcem CNG pro dopravu v ČR. V roce 2018 zaznamenal prodeje 11,56 milionu m3 a na celkovém objemu v Česku se podílel více než 15 %. Se 36 stanicemi je nadále největší privátní CNG sítí.
Bonett má za sebou další rekordní období. V roce 2018 totiž na svých 36 stanicích prodal celkově 11,56 milionu m3 stlačeného zemního plynu, což představuje meziroční nárůst o 27 % (2,52 milionu m3)!
Zároveň se Bonett stal již po čtvrté za sebou jedničkou českého trhu. Z celkových 75,832 milionu m3 si „ukrojil“ 15,3 %, čímž opět navýšil svůj podíl. Mimochodem i celkové prodeje CNG v České republice byly v roce 2018 opět rekordní, meziročně zákazníci načerpali o 8,3 milionu m3 stlačeného zemního plynu víc.
„Pro nás je výsledek za rok 2018 velice cenný, povedlo se nám udržet vítězství v prodeji a současně navýšit podíl na trhu. Dokončili jsme řadu skvělých projektů a v tomto roce plánujeme otevřít celou řadu dalších stanic na prémiových místech,“ říká Václav Holovčák, místopředseda představenstva společnosti Bonett Gas Investment. V současné době Bonett provozuje celkem 36 CNG plnicích stanic.
V plánu jsou další stanice v síti hypermarketů Makro, se kterou má Bonett exklusivní spolupráci. Pokračuje ale i výstavba plnicích stanic v rámci klasických čerpacích stanic. Zatím poslední byly otevřené v Praze na Barrandově na čerpací stanici Shell v Geologické ulici, ve Slavkově u Brna na pumpě Tenryu nebo projekt na autobusovém nádraží Mělník. „Našim cílem je mít v síti Bonett v České republice minimálně 60 CNG stanic,“ nastiňuje budoucí cíle Václav Holovčák.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva