Časopis Automakers letos vyhlásil, ve spolupráci s novinářskými kluby, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2018. Ředitel dopravní policie Tomáš Lerch předal 4. dubna květiny vítězce ročníku.
Motorističtí novináři měli možnost označit v anketě automobilové značky, s jejichž mediálním servisem byli či nebyli v minulém roce spokojeni. Hodnotila se dostupnost PR manažerů na telefonu a emailu, počet tiskových zpráv a konferencí a také možnosti zápůjček automobilů k redakčním testům.
„Novináři z Klubu motoristických novinářů a Klubu motoristických publicistů mohli v průběhu února a března 2019 posílat hlasy PR manažerům, kteří poskytovali v průběhu minulého roku nejdostupnější informační servis pro jejich redakce,“ vysvětluje předseda KMN Michal Busta.
Do soutěže byl nominován každý manažer, který obdržel alespoň jeden novinářský hlas. “Dvaadvacet došlých lístků z dvaceti redakcí jsme srovnali na podlahu, po jejich ověření začalo jejich sčítání. Každý ze zúčastněných novinářů mohl udělit až tři hlasy, hrálo se tedy celkem o maximálně 66 soutěžních bodů. Ne všichni ale své právo maximálně využili. Někteří hlasovali jen pro jednoho nebo dva manažery, jeden porotce hlasoval jen ve vedlejší kategorii,” upřesňuje Handl průběh letošního sčítání a tím, že v osudí se nakonec sešlo celkem 58 hlasů. Počítaly se body nejen pro oblíbené PR manažery, ale i ty pro soutěž o hořkou malinu pro nejméně vstřícného mluvčího.
Zlatou medaili bere Radka Matthey (Peugeot)
V kategorii nejlepšího mediálního servisu obdržela největší počet hlasů, stejně loni, manažerka značky Peugeot Radka Matthey. S celkovými jedenácti hlasy předstihla o dva hlasy Zdeňka Zikmunda ze Subaru a o čtyři hlasy bronzovou Kateřinu Vaňkovou Jouglíčkovou z Kia Motors Czech.
Na stupních vítězů tak stáli stejní favorité jako v roce 2017 (za práci v roce 2016), jen s tím rozdílem, že Kateřina si letos vyměnila pozici s Radkou. Ta tedy má z posledních třech ročníků ankety už jeden bronz a dvě zlaté medaile.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva