Automobilová slavnost LEGENDY sází na české výstavní premiéry. Nejinak tomu je i v případě letošního, šestého ročníku. Hlavní tématem jsou americké vozy.
Amerika s evropskou příchutí
Po rozměrnějším SUV modelu XT5, který měl světovou premiéru v roce 2015, představil Cadillac kompaktnější crossover XT4, který by se svými parametry neměl na evropském trhu rozhodně ztratit. Je totiž vhodnou alternativou k současné produkci na starém kontinentě. Nový Cadillac XT4 mířící do nejrychleji rostoucího segmentu prémiových vozů byl vyvinut na exkluzivní architektuře kompaktních SUV a přináší působivý design, sebejisté jízdní schopnosti, prostornou kabinu a několik nových technologií.
V nabídce je k dispozici jak pohon všech kol, tak i přenos výkonu výhradně na přední nápravu. Dvoulitrový benzínový čtyřválec s výkonem 238 koní (podle SAE) doplňuje sametově řadící 9stupňová automatická převodovka.
Technologickou zajímavostí je zvýšení efektivity jízdy odpojením dvou válců motoru za určitým podmínek v provozu. Kombinovaná spotřeba paliva u modelu XT4 je na velmi příznivé hladině 8,7 litrů/100 km. Cadillac XT4 je také první modelem této značky, který používá elektro-hydraulický brzdový systém, jenž tradiční podtlakový posilovač brzd nahrazuje elektro-hydraulickým systémem ve prospěch nižší spotřeby paliva a menších prostorových nároků pod kapotou.
Na výstavní expozici TUCAR PLUS, v rámci slavnosti LEGENDY 2019, získají návštěvníci více detailních informací k vozu.
17.05.2019Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva