Zemřel nejstarší motoristický novinář Ing. Otakar Gregora (*21.6.1931). Po vleklé nemoci skonal 18. června 2019 ve věku nedožitých 88 let. Smutnou zprávu nám oznámil jeho dlouholetý kolega a souputník Karel Beránek.
„Ota byl uznávaný motoristický novinář, bývalý dlouholetý spolupracovník časopisu Automobil (Automobil Revue), kde byl v letech 1992 až 2001 zástupcem šéfredaktora. Příznivcům automobilové techniky je také známé jeho působení v redakci Světa motorů, kde pracoval od roku 1966, avšak s politicky vynuceným přerušením v letech 1984 až 1991,“ připomněl Karel Beránek. Po návratu byl v letech 1991 a 1992 ve Světě motorů šéfredaktorem, odkud opět nedobrovolně přešel do redakce Automobilu.
„V Ing. Gregorovi odešel vynikající motoristický odborník, velmi vzdělaný technik s encyklopedickými znalostmi, a především důsledný prosazovatel a zastánce automobilového odborného názvosloví. Byl to právě on, kdo v šedesátých letech minulého století spoluvytvářel, jako pracovník tehdejšího Úřadu pro normalizaci a měření, moderní automobilovou terminologii a své znalosti následně přenášel i do publicistiky. Už proto Ing. Otakar Gregora patřil a bude patřit k nezapomenutelným velikánům české motoristické žurnalistiky,“ uvedl Beránek.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva