Český Harley-Davidson odhalil 4. července na tiskové konferenci v Praze premiérově první elektrický model značky. O prodejních plánech jsme hovořili se šéfem pro region střední a východní Evropy.
Manažeři značky představili na tiskovce v pražském Průmyslovém paláci plány a očekávání do budoucna v rámci elektrického segmentu a připomněli i dlouhou cestu, kterou LiveWire ušel od prvního prototypu až k prvnímu sériově vyráběnému modelu.
Na setkání nechyběli chybět ani ambasadoři značky, zpěváci Marpo a Honza Toužimský.
Americký Den nezavilosti, který na 4. července, tak využila americká ikonická značka k představení další formy nezávislosti, kterou Harley-Davidson svým jezdcům nabídne.
„Výroba LiveWire nabíhá od letošního léta, v USA i V Evropě už značky registruje stovky objednávek. Čeští zákazníci zatím objednali několik kusů. Vzhledem k tomu, že stroj se v Česku dostane do prodeje až v září, předpokládám letos prodej asi deseti motorek. V příštím roce ale už by to měly být desítky kusů,“ řekl našemu portálu manažer prodejů střední a východní Evropy Bohumír Přeučil.
04.07.2019Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva