CUPRA vstupuje do globální aliance s FC Barcelona a stává se výhradním oficiálním automobilovým partnerem pro mobilitu slavného fotbalového klubu.
Speciální automobilová divize společnosti SEAT spojuje síly s fotbalovým klubem ze svého sídelního města v rámci aliance pro nadcházejících pět sezon. Tato smlouva, která dalece přesahuje rozsah tradičního partnerství, je založena na třech strategických pilířích. Zaprvé byli oba partneři založeni v Barceloně a mají společnou vizi vylepšování image města na celém světě. Za druhé se obě strany snaží podporovat mladé talenty a inovace. A nakonec obě značky sdílejí vášeň, ambice a globální zaměření. Aliance mezi značkou CUPRA a fotbalovým klubem FC Barcelona bude připravovat jedinečné zážitky pro komunitu fanoušků na celém světě. Kromě toho budou vyvíjeny projekty městské mobility v okolí stadionu Camp Nou.
Předseda představenstva společnosti SEAT a předseda správní rady značky CUPRA Luca de Meo a prezident fotbalového klubu FC Barcelona Josep Maria Bartomeu se dnes setkali na stadionu Camp Nou před prvním domácím zápasem týmu Barça v sezoně 2019/2020 nejvyšší španělské fotbalové ligy La Liga. „Tato inovativní aliance s jedním z nejlepších fotbalových klubů na světě dokazuje naše velké úsilí o rozvoj značky CUPRA a utváření budoucnosti mobility v Barceloně. Partnerství s univerzálním klubem, jako je FC Barcelona s více než 340 miliony fanoušků na celém světě, podpoří naši globalizační strategii,“ řekl de Meo. Prezident klubu FC Barcelona Josep Maria Bartomeu uvedl: „Máme radost, že se značka CUPRA stala novým oficiálním automobilovým partnerem pro mobilitu klubu FC Barcelona. Vydáváme se společně novou cestou na základě sdílených hodnot, jako jsou vysoké nároky, vášeň, ambice a týmová práce. Inovativní aliance nám umožní nabízet jedinečné zážitky fanouškům na celém světě. Díky ní budeme mít také příležitost spolupracovat na vývoji nových řešení, a přispívat tak ke zlepšování městské mobility.“ Nevšední partnerství CUPRA je nejen výhradním oficiálním automobilovým partnerem pro mobilitu, ale také jedním z globálních oficiálních partnerů klubu FC Barcelona. Obě značky sdílejí stejnou DNA a mají moderní vizi na základě jedinečného stylu a uznání pro sportovní výkony. Nevšední aliance bude zahrnovat prezentaci značky v areálu stadionu, včetně vyhrazené lóže CUPRA VIP Box na Camp Nou během všech domácích zápasů klubu FC Barcelona. Před stadionem budou dočasné speciální zóny, v nichž budou moci fanoušci Barçy objevovat značku CUPRA. Sdílená vize pro budoucnost SEAT, CUPRA a FC Barcelona budou také společně vyvíjet řešení v oblastech mikromobility a elektromobility v okolí stadionu Camp Nou ve snaze napomáhat rozvoji mobility. Areál fotbalového stadionu bude sloužit jako zkušební laboratoř v rámci projektů městské mobility v Barceloně.
26.08.2019Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva