Bridgestone Europe, Middle East and Africa (Bridgestone EMEA) uskuteční s platností od 16. září změnu ve struktuře nejvyššího managementu.
„Uvedená optimalizace navazuje na nedávné změny globálního managementu mateřské společnosti Bridgestone Corporation a je součástí širšího konceptu nástupnictví se zaměřením na výchovu globálních lídrů v rámci podniku,“ uvedla firma. Hlavní přesuny v představenstvu jsou motivovány nepřetržitým rozšiřováním obchodních aktivit společnosti Bridgestone do nových oblastí, jako jsou například řešení pro vozové parky. Dalšími faktory jsou snahy o posilování kompletního dodavatelského řetězce v prostředí rostoucí komplexnosti a digitalizace výroby a v neposlední řadě také rozšiřování spolupráce mezi výzkumem, vývojem a výrobou i využívání výhod rostoucí digitalizace výroby.
Pravomoci členů nejvyššího managementu, v jehož čele stojí Paolo Ferrari, předseda představenstva a prezident společnosti Bridgestone EMEA, budou rozšířeny následovně: Laurent Dartoux, v současnosti vedoucí strategie a marketingu ve společnosti Bridgestone EMEA a korporátní ředitel společnosti Bridgestone Corporation, zaujme postavení provozního ředitele společnosti Bridgestone EMEA. Souběžně bude i nadále vykonávat funkci vedoucího strategie a marketingu. Laurent Dartoux si ponechá odpovědnost v následujících oblastech: marketing značek, korporátní komunikace, řešení a strategie, TomTom Telematics, fúze a akvizice a společenská odpovědnost firmy (CSR). Laurent se navíc ujme odpovědnosti za výrobu, logistiku a řízení dodavatelského řetězce a zásobování. Jeho úkolem je ještě více urychlit realizaci strategie v hlavních oblastech podnikání společnosti. Emilio Tiberio, nedávno jmenován technickým ředitelem společnosti Bridgestone EMEA a korporátním ředitelem společnosti Bridgestone Corporation, převezme odpovědnost za kvalitu, zdraví zaměstnanců a bezpečnost na pracovišti, jakož i za oblast souladu s legislativou a vztahů s veřejností. Emilio ponese rovněž odpovědnost za oddělení systémového inženýrství společnosti Bridgestone, novou jednotku vytvořenou pro další posilování spolupráce mezi výzkumem, vývojem a výrobou. Astrid Rahnová, finanční ředitelka BSEMEA, se nad rámec současných úkolů ujme také odpovědnosti za oblast IT. Bude řídit rozdělování investic do IT mezi základní infrastrukturu a projekty digitalizace společnosti Bridgestone EMEA. Riccardo Cichi, ředitel prodeje společnosti BSEMEA, posílí své oddělení prodeje firemním a soukromým zákazníkům. Jako ředitel pro strategie bude sestavovat ještě efektivnější plány na základě požadavků zákazníků a trhu a do svého oddělení začlenění činnosti plánování produktů pro koncové a firemní zákazníky. Jak již bylo uvedeno v tiskové zprávě o vrcholném managementu společnosti Bridgestone Corporation, vzniklo v globálním sídle několik nových pozic a Bridgestone EMEA s radostí oznamuje, že Paolo Ferrari, výkonný viceprezident a výkonný ředitel společnosti Bridgestone Corporation, předseda představenstva a prezident společnosti Bridgestone EMEA a předseda správní rady společnosti Bridgestone Americas, převezme další odpovědnost strategického ředitele pro digitalizaci. Novou funkci bude Paolo vykonávat souběžně s ostatními funkcemi, včetně předsedy představenstva společnosti Bridgestone EMEA. „Svět mobility se rychle mění vlivem trendů, jako je urbanizace, změna klimatu a digitalizace. V důsledku toho procházíme rychlou transformací. Jsem přesvědčen o tom, že tyto změny nejvyššího managementu BSEMEA pomohou urychlit náš přechod z výrobce prémiových pneumatik na lídra v oblasti řešení pro mobilitu a v rámci tohoto procesu nám pomohou integrovat naše provozní činnosti,“ řekl Paolo Ferrari.
„Naše odvětví je stále více síťově propojené, autonomní, sdílené a elektrifikované. Jsem proto hrdý, že mohu přispívat k realizaci budoucího růstu koncernu Bridgestone využíváním příležitostí digitalizovaného podnikání a vést naši společnost i celé odvětví do budoucnosti mobility.“
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva