Oslava stého výročí Citroënu proběhla v sobotu 7. září na letišti v pražských Letňanech. Navzdory dešti zde společně s českým zastoupením oslavilo jubileum francouzské značky deset tisíc lidí.
Sraz slavnostně zahájil po desáté hodině moderátor akce Dalibor Gondík s ředitelem značky Citroën v ČR, který návštěvníky přivítal slovy: „André Citroën byl velký vizionář a i po sto letech se po silnicích celého světa prohánějí auta, která mají nadčasový design, pohodlí v genech, nejmodernější technologie své doby a současně jsou cenově přístupná. Tak, jak si to tehdy v roce 1919 přál. Když vidím, kolik fanoušků značky se tu dnes sešlo, věřím, že Citroën je opravdový love brand.“ Pořadatelé si pro návštěvníky oslav 100. výročí značky Citroën připravili bohatý doprovodný program pro celou rodinu, který nakonec ani déšť nezkomplikoval. Základem ale byla výstava veteránů a historických automobilů, tedy toho, co značku v uplynulém století utvářelo. Na ploše letňanského letiště jich bylo možno obdivovat 140!
09.09.2019Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva