KIA oznámila investici do IONITY, podniku se společnou majetkovou účastí, založeného několika světovými automobilkami.
V rámci této dohody bude Kia v rámci své skupiny plnit roli v dalším rozšiřování nabídky dobíjecích stanic pro elektromobily. Rozhodnutí zapojit se do této sítě přinese širší výhody evropským zákazníkům značky Kia. Počínaje rokem 2021 budou elektromobily Kia vybaveny 800V technologií nabíjení, aby mohly využívat maximální nabíjecí výkon 350 kW v síti stanic IONITY. Zákazníci budou moci v rámci sítě IONITY využívat zařízení HPC, která podporují digitální platby, zkracují dobu nabíjení a usnadňují cestování na dlouhé vzdálenosti. IONITY je podnik se společnou majetkovou účastí, který v roce 2017 založila BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company a Volkswagen Group s Porsche AG. Dnes v Evropě provozuje již bezmála 140 dobíjecích stanic a dalších 50 je ve výstavbě. Technologie IONITY disponuje nabíjecím výkonem až 350 kW; díky univerzálnímu standardu dobíjení CCS (Combined Charging System) je zaručena nejširší možná kompatibilita napříč elektromobily. IONITY rozšiřuje svoji síť na 400 rychlonabíjecích stanic do roku 2020, kdy chce dosáhnout v průměru nejméně jedné stanice na každých 120 km podél všech klíčových evropských dálnic. Zaměření se znalostí podmínek evropské distribuce a značek výrazně napomůže ke zlepšení image a dostupnosti elektromobilů z pohledu jejich současných i potenciálních uživatelů.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva