Časopis Automakers zahajuje, ve spolupráci s novinářskými kluby, anketu o nejlepší mediální servis v rámci Svazu dovozců automobilů roku 2019. Jak bude probíhat letošní ročník?
Na členské schůzi Klubu motoristických novinářů 3. prosince budou rozdány anketní hlasovací lístky, jejich distribuce v Klubu motoristických publicistů proběhne v dalších prosincových dnech.
„Motorističtí novináři pak budou moci v průběhu ledna 2020 posílat hlasy PR manažerům, kteří poskytovali v průběhu roku 2019 nejdostupnější informační servis pro jejich redakce,“ vysvětluje předseda KMN Michal Busta.
Hlasy bude možné dávat všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2019.
„Kandidovat budou moci interní i externí PR specialisté, podmínkou je že danou pozici vykonávali alespoň jeden den v daném roce,“ upřesnil šéfredaktor Automakers Erich Handl.
Do soutěže bude opět nominován každý manažer, který obdrží alespoň jeden novinářský hlas. Počítá se opět s vedlejší kategorií tiskovka roku. Vyhlášení ankety proběhne v únoru 2020.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva