ČEZ ESCO a Škoda Auto jednaly několik měsíců o spolupráci při instalaci zázemí pro elektromobilitu u desítek vybraných českých dealerství značky. Řešení pro každého z prodejců vzniklo na základě detailní studie potřeb a možností lokality.
prodejců vzniklo na základě detailní studie potřeb a možností lokality. ČEZ ESCO je největším tuzemským dodavatelem komplexních řešení pro elektromobilitu pro firmy, obce a veřejnou správou. „Přestože máme za sebou dodávky pro renomované klienty a v oblasti komplexní dodávky elektromobilních řešení platíme za největšího tuzemského hráče, je pro nás zakázka pro Škoda Auto mimořádně prestižním oceněním našich schopností. Naši specialisté připravili cílenou nabídku ušitou přesně na míru pro jednotlivá dealerství,“ shrnuje povahu nejnovější zakázky Kamil Čermák, generální ředitel ČEZ ESCO.
V první vlně připravilo ČEZ ESCO vybavení pro několik desítek obchodních zastoupení. V první fázi jde standardně zejména o „inventuru“ možností a dispozic každé z filiálek a návrh vybavení zázemím pro pokrytí potřeb zákazníků v závislosti na podmínkách reálného aktuálního provozu dealerství v kombinaci s predikcí celkového vývoje a předpokládaného budoucího zájmu o tento typ služeb v regionu.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva