OMV otevírá nové čerpadlo v Ostravě na Bohumínské ulici. V České republice nyní provozuje již 141 poboček. „Bohumínská“ je tak třetí čerpací stanicí v Ostravě. Provozovatelem nové stanice je české zastoupení společnosti OMV.
Revitalizace sítě OMV byla spuštěna v loňském roce a dnes odpovídá finální podobě konceptu Viva již 66 čerpacích stanic OMV, což představuje téměř polovinu poboček na našem území. Poté, co v lednu loňského roku dokončila společnost OMV v České republice konsolidaci, otevřela pod svou značkou již čtyři nové čerpací stanice včetně nejnovější v Ostravě.
Cílem je vytvořit obraz prémiové značky OMV, která nabízí zákazníkům na českém trhu paliva MaxxMotion s výjimečnými vlastnostmi a vynikající doplňkové služby.
„Poté, kdy naše společnost završila před necelými dvěma lety konsolidaci české sítě, mohou zákazníci vnímat velké změny související s programem revitalizace. Ročně nyní investujeme v České republice řádově 10 milionů eur a současně hledáme a využíváme možnosti dalšího rozvoje. Také se zaměřujeme na partnerství, která zdůrazňují kvalitu našich prémiových paliv MaxxMotion,“ říká Daniel Vasilache, Retail Manager společnosti OMV Česká republika.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva