Toyota Motor Europe (TME) a ISDI Business School prostřednictvím podnikového akcelerátoru ISDI Accelerator vyhlásily soutěž Toyota Startup Awards. Ta je určena pro firmy poskytující služby mobility fyzicky handicapovaným lidem.
Soutěž se uskuteční ve dnech 24. až 26. února 2020 v rámci podniku 4YFN v Barceloně. Soutěžního klání se zúčastní osm vybraných start-upů, které budou usilovat o hlavní cenu. Tou je urychlené zařazení do programu Toyota Accelerator Program za podpory firemního akcelerátoru ISDI Accelerator.
Soutěž navazuje na globální slogan Toyoty „Start Your Impossible“, tedy přesvědčení, že máme-li svobodu pohybu, nic není nemožné. Zástupci start-upů mohou podávat přihlášky až do 26. ledna 2020. Jedním z hlavních kritérií je, aby se žadatelé zaměřili na následující tři aspekty:
• Mobilitu podporující společenskou inkluzi fyzicky handicapovaných osob, starších občanů a dětí, stejně tak jako osob žijících ve venkovských oblastech • Dostupnost přístupů zlepšujících mobilitu • Průlomový přístup k mobilitě: vývoj nových produktů, služeb, nástrojů, technologií a/nebo průlomových obchodních modelů Porota tvořená odborníky TME a podnikového akcelerátoru ISDI Accelerator následně z přihlášených projektů vybere maximálně osm, které se stanou finalisty soutěže Toyota Startup Awards a připojí se k Toyotě na akci 4YFN. Výhody připravené pro vybrané start-upy: • Bezplatný prostor na stánku Toyoty v rámci třídenního podniku 4YFN za účelem prezentace produktu či řešení • Exkluzivní časový prostor na pódiu Toyoty v rámci podniku 4YFN k prezentaci vlastního řešení • Možnost setkávání se s návštěvníky akce, investory a manažery Toyoty • Vstup členů týmu příslušného start-upu na kongres MWC Barcelona ve čtvrtek 27. února 2020 • Ubytování během podniku 4YFN pro dva členy týmu start-upu • Možnost vyhrát zrychlené zařazení do programu Toyota Accelerator Program, včetně školení, pomoci mentora, oslovení soukromých investorů a možné budoucí spolupráce s TME Vítězové soutěže Toyota Startup Awards budou vyhlášeni Toyotou 25. února 2020 na hlavním pódiu 4YFN.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva