Kia Motors Europe jmenovala Carlose Lahoze novým marketingovým ředitelem. Lahoz bude mít na starosti programy marketingu a komunikace značky, bude odpovídat za digitální marketingové aktivity, plánování marketingu a strategické plánování, vztahy s médii a sociální média.
Carlos Lahoz coby nový člen evropského manažerského týmu Kia nastupuje na volné místo po Arturu Martinsovi, jenž se nedávno ujal pozice v globální centrále v korejském Soulu. Pan Lahoz bude přímým podřízeným Emilia Herrery, COO společnosti Kia Motors Europe.
„Kia právě prochází obzvláště zajímavým obdobím, kdy značka v Evropě posiluje svoji reputaci dodavatele chytrých, dostupných a elektrifikovaných produktů,“ komentuje Emilio Herrera.
„Na cestě jsou další elektrické a hybridní modely, a tak bude Carlos spolupracovat s marketingovými týmy z Evropy i Koreje na tom, aby Kia i nadále co nejefektivněji oslovovala současné i potenciální zákazníky a komunikovala a nimi. Pro tuto roli se skvěle hodí díky jeho detailním znalostem způsobu fungování Kia a povědomí o tom, co zákazníci od svých vozů a naší značky požadují.“
Lahoz se v automobilovém odvětví pohybuje již přes dvě desetiletí. Naposledy působil pět let na pozici ředitele strategického plánování a operací ve společnosti Kia Motors Europe, kde zodpovídal za dlouhodobou obchodní strategii firmy, řešení otázek CO2, analýzu obchodních informací a plánování prodeje.
Rovněž zodpovídal za evropské výrobní aktivity firmy, kdy dohlížel nad provozním plánováním v evropském výrobním závodu Kia v Žilině na Slovensku. Před nástupem do Kia Motors Europe pracoval jako vedoucí manažer pro obchodní plánování ve společnosti Kia Motors Iberia.
Carlos Lahoz (44) pochází ze Španělska, absolvoval obor ekonomie na španělské Universitě v Zaragoze a poté získal manažerský titul MBA na IE Business School ve španělském Madridu. Rovněž absolvoval postgraduální globální profesní program na fakultě Wharton School v rámci americké University of Pennsylvania. Lahoz hovoří plynně španělsky, anglicky a italsky; rovněž se domluví německy na úrovni středně pokročilých.
09.01.2020Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva