Po více než 20 letech má značka BMW pro účely online a offline komunikace novou firemní identitu. Logo bylo přepracováno a používá nový logotyp a principy designu. Nebude ale k vidění ani na autech ani u dealerů.
Nové logotypy podle automobilky lépe vyhovují digitálnímu věku. Zjednodušené a dvojrozměrné logo vyjadřuje otevřenost a jednoznačnost. Nová průhledná verze loga je pro vstup do světa BMW pro zákazníky otevřenější než kdy jindy. Tato změna odráží přechod BMW od soustředění čistě na automobilový segment ke společnosti zaměřené na technologie a konektivitu.
Nejnovější vzhled loga BMW je zaměřen tak, aby vyhověl výzvám a příležitostem digitalizace. Přepracovaný logotyp vyjadřuje otevřenost a sílu charakteru tak, aby byla současně zachycena přítomnost i budoucnost značky.
„BMW se stává značkou vztahů. Nové komunikační logo znamená otevřenost a přímočarost,“ říká Jens Thiemer, senior viceprezident pro zákazníky a značku BMW.
„Více než kdy jindy chceme tuto novou průhlednou verzi loga použít k pozvání našich zákazníků k tomu, aby se stali součástí světa BMW. Náš nový design značky je navíc zaměřen na výzvy a příležitosti digitálního světa. S vizuální suverenitou a grafickou flexibilitou se BMW ve své komunikaci připravuje na širokou škálu kontaktních bodů, a to jak online, tak offline. Naše nové komunikační logo současně symbolizuje důraz značky na mobilitu budoucnosti a radost z jízdy.“
Globální spuštění nového designu značky začalo 3. března 2020. Přechodné období mezi 3. březnem 2020 a 31. květnem 2021 bude pokračovat ve všech online i offline komunikacích, na mezinárodních autosalonech a dalších akcích. Nové logo se bude používat vedle stávajícího. Nebude použito na vozech ani v exteriérech a interiérech našich autorizovaných dealerů. Existující logo zde zůstane i nadále.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva