Bývalý generální ředitel Fordu Jan Laube si dal roční odpočinek a letos rozjíždí technologický startup, který má servisům usnadnit odhalování problémů při opravách automobilů. Autoservisům nyní nabídl pomoc na 3 měsíce bezplatně!
Systém Beecam v principu nabízí možnost audiovizuálních konzultací se specialistou v reálném čase, využitím dostupných moderních komunikačních technologií.
„Startup Beecam je reakcí na neustálý pokrok automobilové techniky, a zejména široké využívání elektroniky, což klade stále vyšší nároky na znalosti mechaniků. Ale přestože jsou mechanici, zejména značkových servisů, průběžně proškolováni, ne vždy mají k dispozici potřebné informace a s některými závadami se setkávají jen zřídka, ne-li poprvé,“ uvedl Jan Laube.
„Na jedné straně stavovská čest mechaniků obvykle velí, pustit se do práce a dokázat svoji odbornost, ale bohužel nezřídka taková snaha o vyřešení neobvyklého problému probíhá systémem pokus – omyl, a mechanik – specialista, kterých není mnoho, tak jen ztrácí drahocenný čas, zatímco by opravna mohla vyřídit více zakázek. Právě pro takové případy je připravena služba startupu Beecam,“ propaguje Laube novou službu. Beecam v principu nabízí možnost spojení konkrétního opraváře přímo na jeho pracovišti se specialistou, který může být vzdálený třeba i stovky kilometrů, a to on-line, navíc přesně tehdy, když to opravář právě potřebuje. K tomuto spojení slouží smart zařízení s kamerou, díky kterému se přenáší (streamuje) konkrétní montážní situace na monitor specialisty, a ten přímo reaguje na daný stav, například v motoru, elektronice apod. Konzultace a navigace mechanika probíhá v reálném čase, tedy okamžitě, a hlavně na konkrétním případě, kde není zapotřebí složitého vysvětlování. Problém tak bývá vyřešen bez zbytečného zdržování, daleko rychleji než při konzultaci po telefonu.
Přínosem startupu Beecam má být výrazně větší produktivita práce, úspora drahého času mechaniků při často zbytečném hledání, bádání a laborování u mnohých zapeklitých příčin, což je cenné zejména při existujícím nedostatku specialistů opravářů v mnoha servisech.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva