Mostecký autodrom obnovil vzhledem k uvolnění restriktivních opatření přijatých v souvislosti s šířením koronaviru a nemoci Covid-19 kurzy bezpečné jízdy na výcvikových plochách polygonu.
„Režim kurzů se přizpůsobí veškerým nutným hygienickým pravidlům a nařízením, bude individuální a bezkontaktní,“ uvedla ředitelka polygonu společnosti AUTODROM MOST Veronika Raková. První termíny autodrom nabízí o víkendu 2. a 3. května.
Účastníci kurzu budou po dobu jeho trvání každý sám ve svém, případně vypůjčeném voze. Platí to i pro teoretickou výuku, při níž se běžně shromažďují v učebně. „Vydezinfikujeme venkovní i vnitřní prostory vozidel. Každý z řidičů bude poslouchat pokyny instruktora pomocí přenosné vysílačky, samozřejmě rovněž vydezinfikované. Specialitou je forma občerstvení. Zajistili jsme balené potraviny, například bagety a nápoje, které rozdáme přímo do každého vozu. Auta jsou navíc vybavena vlastními bezpečnostními systémy proti průniku vnějšího vzduchu,“ vysvětlila Raková. Objednat se na květnové i pozdější termíny mohou také majitelé poukazů na kurzy bezpečné jízdy, jež se měly uskutečnit v březnu či dubnu. Jejich platnost je automaticky prodloužena. „Dosud byly veškeré vzdělávací akce plošně zakázány, naši klienti tedy nemohli zakoupené aktivity vyčerpat. Rozhodli jsme proto, že platnost jejich poukazů prodloužíme jednotně do 1. září 2020 včetně,“ potvrdila ředitelka. Už dříve vláda umožnila tréninky amatérským i profesionálním sportovcům, autodrom proto znovu organizuje také kurzy sportovní jízdy pod vedením instruktorů a zkušených závodníků.
Autodrom v Mostě nabízí kurzy bezpečné jízdy pro řidiče automobilů celoročně. Jejich náplň se přizpůsobuje různým skupinám, například mladým začínajícím řidičům, ženám, rodinným příslušníkům či pracovním kolektivům. Školí se zde i profesionální řidiči integrovaného záchranného systému, tedy policejních, sanitních a hasičských vozů. Kurzy využívají plochy polygonu, který patří k nejkomplexnějším a nejmodernějším zařízením u nás. Svou dispozicí, instalovanými technologiemi a dalšími navazujícími aktivitami nabízí jedinečné podmínky pro výuku a výcvik řidičů ve všech oblastech problematiky řízení vozidel. Zdokonalit si své umění mohou také řidiči motocyklů, a to od jara do podzimu. Vedle klasického kurzu bezpečné jízdy na asfaltových plochách polygonu a sportovněji zaměřeného okruhového tréninku s Mírou Lisým s nácvikem držení ideální stopy na velkém závodním okruhu, je v nabídce autodromu od loňského roku i kurz pro cestovní endura. Zahrnuje také praktický výcvik na offroadové dráze.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva