Společnost Arval, poskytovatel operativního leasingu k vozům pro firmy a soukromé motoristy, jmenovala do funkce nového obchodního ředitele. Od letošního března zastává post Jiří Havel, který ve společnosti působil 3,5 roku jako šéf pro lidské zdroje.
„Mým úkolem je rozvoj obchodních aktivit pro všechny cílové skupiny. Budeme tedy pokračovat v dosavadní péči o korporátní klientelu. Jen mezi velkými firmami a korporacemi využívá operativní leasing zhruba 30% zákazníků a tato forma pořízení vozů je dobře etablovaná. Více se zaměříme také na menší firmy, živnostníky a jednotlivé motoristy, kde je velký potenciál pro růst. Na trhu si pak všeobecně všímáme, že končí doba krátkodobých leasingů a pozorujeme návrat k běžné délce pronájmu od tří do pěti let,“ říká obchodní ředitel společnosti Arval Jiří Havel.
Jiří Havel pracoval předtím na pozici ředitele pro lidské zdroje a oblast HR zůstane i nadále jeho koníčkem. „Věřím, že řadu získaných zkušeností z mé praxe budu využívat nadále. Držím se jednoduchých zásad. Maximální transparentnost ve všem co děláme, otevřená komunikace, upřímná a konstruktivní zpětná vazba a maximální rozhodovací prostor, ale i odpovědnost každému. Výkon, ale i zábava. Všeobecně chceme posílit svoji pozici na trhu, dokázat našim klientům radit a řídit trendy v oblasti mobility, digitálních řešení,“ poznamenává nový šéf obchodu.
Společnost Arval za posledních sedm let zdvojnásobila počet vozidel, o která se klientům stará. Vozový park v Česku aktuálně čítá přes 22 tisíc automobilů a představuje druhý největší fleet mezi společnostmi s full service leasingem.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva