KIA MOTORS CZECH se zapojila do charitativního projektu „Ruce“ od neziskové organizace Seniorem s radostí. Soutěž „Ruce“ má za cíl propojit mladší a starší generaci na Facebooku a Instagramu prostřednictvím sdílení fotografie rukou svých rodičů, prarodičů nebo blízkých seniorů ve tvaru srdce spolu s hashtagem #senioremsradosti.
Soutěž probíhá na sociálních sítích v termínu od 27. července do 23. srpna 2020.
Nezávislá porota po skončení soutěže vybere pět nejhezčích fotografií, které budou vydraženy a výtěžek bude využit na vzdělávání seniorů v domovech pro seniory formou workshopů a kurzů. Pětice vybraných výherců (seniorů) navíc získá tablety, na kterých je dobrovolníci z organizace Seniorem s radostí budou učit pracovat a pokusí se splnit i jejich další tajné přání (např. výlet na zajímavé místo, setkání s celebritou apod.).
„Lidské ruce s sebou nesou celoživotní příběh člověka, jsou důkazem jeho práce a zkušeností, jsou symbolem lásky a péče, kterou nás rodiče a prarodiče zahrnovali po celý život. Projektem ‚Ruce‘ chceme na sociálních sítích přitáhnout pozornost mladé generace k tématu stáří. Mladá generace totiž na sociálních sítích tráví spoustu času, sdílí zde své zážitky, sledují své kamarády, apod., vidíme zde proto vysoký potenciál k propojení světů obou generací,“ říká Kateřina Vaňková Jouglíčková, PR & Corporate Event Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva