Čtyřicetiletý Matthias Hossann nastoupil 28. července na pozici šéfdesignéra značky Peugeot. Ve funkci vystřídal Gillese Vidala. Hossann vystudoval vysokou školu Design Strate a poté, v roce 2002, začal v Design centru PSA pracovat.
Zde zastával různé pozice na mezinárodní úrovni, přičemž se podílel na projektech pro všechny značky skupiny PSA. Pět let strávil v Design centru v Šanghaji. Od roku 2013 je zodpovědný za koncepci budoucího designu vozů značky Peugeot.
Pracoval na řadě ikonických koncepčních vozů1, včetně nejnovějšího konceptu e-Legend, a zodpovídal také za předprojektový design vozů značky včetně nejnovějších modelů 208 a 2008. V nové funkci může Matthias Hossann přejít od strategické vize designu značky Peugeot k realizaci stylu sériových modelů a podpořit tak dynamiku značky Peugeot pro nadcházející roky.
Jean Pierre Ploué, šéfdesignér skupiny PSA, prohlásil: „S velkou radostí svěřuji tento post jednomu z nejnadanějších designérů své generace, který již ovlivnil budoucnost značky Peugeot a od této chvíle bude moci uplatnit svůj talent ve prospěch jejích zákazníků.“
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva